22 Kasım 2009 Pazar

Domatesli Yumurta

Domatesli yumurta... Benim öğlen öğünlerimin vazgeçilmezi. Bir gece önceden kalan birsey yoksa, aklıma ilk gelen... Taze ekmeği yumurtanın sarısına bana bana yemek, hımmm.
Aslında çok basit olduğu için bloğuma eklemeyi düşünmüyordum ama resim gözüme o kadar güzel gözüktü ki, arşivimde olsun diye eklemeye karar verdim.
Kısaca tarif etmek gerekirse: 1 yemek kaşığı zeytinyağını teflon tavada kızdırıp dört parçaya dilimlediğim domatesi ve ortadan ikiye kestiğim sivribiberleri önlü arkalı kızartıyorum.Üzerine bir yumurta kırıp, tuzunu, karabiberini ve de pul biberini de ekleyip bir dilim taze ekmek eşliğinde afiyetle yiyorum...


3 yorum:

Adsız dedi ki...

Asumancim gercekten'de lezzetli gorunuyor, yarin oglen ne yiyecegimiz belli oldu.

ilknursah dedi ki...

ay asu en cok sevdigim sey bu kolestrol niye varki isallah bir gun normale donerde yiyebiliriz ellerine saglik

canikom dedi ki...

harika ....bayıldım ve denedim hemen ..nefis bir tat.damağım şenlendi.tşk ederim....