5 Ocak 2013 Cumartesi

2012’nin En Beğenilen 10 Tarifi


İyisiyle kötüsüyle, acısıyla tatlısıyla bir yılı daha geride bıraktık.
 
Sizlerle 2012’nin en çok beğenilen ilk 10 tarifini paylaşmak istedim. Yeni yılda tüm güzelliklerin bizlerle olması dileği ile...
 
Hoşgeldin 2013!

1
PETİBÖR BİSKÜVİLİ, PUDİNGLİ PASTA

2
MİLFÖY HAMURLU KOLAY BÖREK

3
Bisküvili, elmalı toplar
 
4
ÇİĞ BÖREK

5
KARNABAHAR KÖFTESİ

6
Lorlu Piramit Pasta

7
YILBAŞI MASASI ve patates püresinden çam ağacı

8
 
FIRIN POŞETİNDE TÜRLÜ

9
Sosisli makarna

10
DIZMANA





12 yorum:

*mehtap dedi ki...

Hepsi harikaymış,ellerinize sağlık.

pelinpembesi dedi ki...

her tarifinde, her paylaşımında harikasın zaten..

Heyyfi dedi ki...

Sevgili Arnavut Ciğeri, harika tarifler bunlar gerçekten. Benim gibi maya intoleransı olan ve yemek yapmakla ilgili çok bilgisi olmayan kişiler için de mayasız tarifler bekliyoruz. Eğer mümkün olabilirse çok sevinirim. Ekmek mayası, yoğurt, sirke, lor hariç bütün peynirler bize yasak.
Şu sıralarda çok önem kazanan bir konu olduğu için, bu tür tarifleri yemek bloglarında görmeyi çok isteriz gerçekten. Şimdiden çok teşekkür ederim. Sevgilerimle...

herşeyin bişeyi var dedi ki...

merhabalar blogunuzu facebooktan izliyorum ancak blog listeme de eklemek istiyorum blogunuzu..bi türlü yapamadım neyi yanlış yapıyorum yoksa siteye katılım sekmesini ben mi göremiyorum?? tariflerinizi çok beğeniyorum ölçüler birebir çıkıyor teşekkür ederim..sevgilerimle mutlu seneler

Unknown dedi ki...

Sevgili Mehtap ve Buket tesekkurler.
Sevgili Heyyfi mayasiz tarifleri arastirmaya basladim, en kisa zamanda deneyecegim.
Sevgili Nasgercek, facebooktan mi yoksa benim blogumdan mi ekleyemiyorsunuz? Aslinda Facebook'daki sayfami cok ihmal ettim, en kisa zamanda guncelleyecegim.

Hepinize sevgiler...

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Arnavut cigerim hepsi harika, bazilari tadildi:)..ama en cok suan cigborek istedim hmm yapsammiki:)) 3 resimde bahce nefis cikmis sanki orman arkasi, sevgiler ve mutlu saglikli neseli bol tarifli yeni yil olsun hepimize..

lezzettabağı dedi ki...

Hayatım hepsi harika görünüyor eline sağlık bende karınca kararınca hazırlamıştım yakında yayınlarım böyle şeylerle uğraşmaktan çok keyif alıyorum . elmize sağlıkgörüşmek üzere sevgilerimi bıraktım.

MAZES dedi ki...

bir de manzaran ,bayıldım .

sarımutfak-hande dedi ki...

hepsi çok güzel benim favorim 1 numara :)))
ellerine sağlık
mutlu yıllar canım

PaSaSofraM dedi ki...

Menulere bayildim tsk.ler paylasim icin

Alyaminahome dedi ki...

Merhabalar hepsi nefis görünüyor ancak ben 1 tane çiğ börek aldım.Ellerinize sağlık

Börek Tarifleri dedi ki...

iyi bir site teşekkürler