30 Ekim 2012 Salı

CADILAR BAYRAMI FİKİRLERİ

 

Bütün bayramları kutladık, şimdi cadılar bayramını kutlamamak olmaz :) Bu sene ne kabakları, ne kızımı ne de kendimi boyadım. Renksiz bir cadılar bayramı oldu nedense...Komşulara bakıyorum, onlarda da pek birşey yok bu sene. Belki fırtınalı bir haftaya denk gelmesinden, belki de hafta içi oluşundan, kimbilir...
Ben yine de arşivimden birkaç resim ve de tarif ile sizlerle ’cadılar bayramını’ da
paylaşmak istedim.
Tariflere ulaşmak isterseniz; Etiketler adı altındaki “cadılar bayramı/ Halloween“ linkine tıklayınız. Geçen seneki parmaklar pek bir lezzetliydi, benden söylemesi...

7 yorum:

Unknown dedi ki...

RENKSİZDE OLSA CADILAR BAYRAMINI KUTLARIM CANIM.

BENİMDENİZİM dedi ki...

Merhaba, kurban bayramın ve cadılar bayramın kutlu olsun.. evet cadılar bayramındaki hazırlıklar bir değişik bize göre..Görüşmek üzere

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Ben encok en alttaki sagdaki resmi sevdim..halloween paylasimlarindan :)))
Happy Halloween -tatli-Cadicim:)))

MAZES dedi ki...

canım ,her bayram kutlamaya değer bence,sonra o kadar güzel hatırların oluyor,bugün kendime kızdım,merhabalarım olduğu sanal arkadaşlarımı çok ihmal etmişim ,hatamı ziyaretlerimle telafi etmeye çalışıyorum .

pelinpembesi dedi ki...

bakalım biz de bu cumartesi bir şeyler yapacağız :)

Adsız dedi ki...

çok çirkinsin karı

Unknown dedi ki...

Kabak mi,ben mi?