3 Kasım 2013 Pazar

Cumartesi Akşamından Kareler.


4 kişilik samimi bir haftasonu sofrası. Dostluklar cook uzun yıllara dayanıyorsa, bu sofraların lezzeti artıyor, saatlerin nasıl geçtiği anlaşılamıyor.

Soframızdaki tabakların, hayatımızdaki dostların eksilmemesi dileğimle...
 
Bloğumda tarifi olanların linkini fotoğrafların altında veriyorum, tarifi olmayanları da en kısa zamanda paylaşacağım.
 
Çok güzel bir hafta diliyorum...
 
Sevgiler,
Asuman


 
 
Kremalı, Vodka Soslu Makarna

    Zeytinyağlı Patates Salatası

Keçi peynirli, cevizli Taze Börülce Salatası

Marine edilmiş kurutulmuş domates & enginar

Ciçek poğaça




7 yorum:

Adsız dedi ki...

Ellerinize saglik Asuman Hanim, sizin sofraniza konuk olmanin mutlulugunu hayal ettim fotograflara bakarken..Sadece yemeklerin sunumu degil, masanızın sadeligi ve zerafeti de aklimi basimdan aldı. Ne mutlu sizin evinize, sofraniza konuk olup bu guzel aksami sizinle geciren dostlariniza; ne mutlu bu sofrayi kurduran dostlara sahip olan size.. Sevgilerimle. H.Kokten

Ozlemaki dedi ki...

Asu, bu kadar özenle hazırlanmış bir sofraya oturacak kıymetli dostlar olmasa yaşam gerçekten bomboş bir yolculuk. Ne mutlu sana =)

Unknown dedi ki...

Boylesi guzel yorumlar icin cok tesekkur ederim. Ozellikle biz yurt disinda yasiyanlar icin arkadaslar ailemiz gibi oluyor. Dostluklar daha da bir kiymetleniyor.

Sevgiler.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Belki bir gun bizde konuk oluruz :)) Ellerine saglik canim..

Unknown dedi ki...

Soframiz ve evimiz size her zaman acik sevgili Dostbahcesi.

lezzettabağı dedi ki...

Eh bana yazacak çok birşey kalmamış, değerli dostlar benim duygularımı da dile getirmişler aynı zamanda ..Her daim bu güzel sofralara layık dostlarımızın olması dileğiyle kocaman sevgiler..

Unknown dedi ki...

Ben de sevgilerimi gonderiyorum Sukran hanim.